Украинская биржа благотворительности

ПОМОГИ НАМ!
Мобильная копилка
Помогите Денису преодолеть ДЦП. 4

Помогите Денису преодолеть ДЦП. 4

Львовская обл.

Нашему сыну почти 3 годика. Мы с нетерпением ждали его появления на свет и даже не представляли, что нас ждет. Роды протекали очень тяжело, Денис не закричал, не дышал, только сердце билось... 2 недели реанимации, врачи говорили ждать и молиться, и Бог услышал наши молитвы. Затем начались постоянные обследования, лечения... Мы верили, что все пройдет, но шли месяцы, другие детки уже держали головку, сидели, ползали, делали свои первые шаги, а наш Дениска – нет.
Детальніше
блог
 
УББ
10/04/17
10:31

Як довго ми готувались до цього благодійного проекту, і сьогодні цей день настав! Друзі, ми раді вам оголосити про старт чудової акції від ТМ "Садочок", мета якої врятувати 24 дитини з вродженою вадою серця. Акція "Велика любов до маленьких сердець" триває з 1 квітня по 31 травня, впродовж якої 10 копійок з кожного проданого літру соку "Садочок" компанія передасть на придбання імплантатів для дітей із вадами серця. Тепер кожен охочий зможе стати справжнім супергероєм для малюків із вадою серця! Ще кілька років тому такий діагноз означав, що дитину чекає операція або інвалідність, у найгіршому випадку навіть смерть. На щастя, медицина прогресує, і навіть найскладніші види серцевої недостатності можна вилікувати від народження. Завдяки спеціальним імплантатам-оклюдерам можна закрити сердечний отвір. Вводяться вони через крихітний надріз і через вену потрапляють до серця. Такі операції проводять абсолютно безкоштовно в Національному інституті імені М. Амосова найкращі хірурги. Та є те, що лікарям не під силу – забезпечити кожну дитину з вадою серця імплантом. Вартість оклюдера залежить від проблеми, яку він має вирішити, та варіюється від 30 до 100 000 грн. Тільки разом ми зможемо змінимо ситуацію та врятувати 24 дитини з вродженою вадою серця (в розділі "Блог" та "Фото" Ви можете побачити історії діток).

До проекту "Велика любов до маленьких сердець" долучилися наші свідомі партнери – торгові мережі METRO, Novus, Копейка, Епіцентр, Нова Лінія, ОKKO та Мережа АЗК "WOG". Приєднуйтеся і ви! Пийте сік та допомагайте діткам! Усі деталі щодо благодійного проекту можна дізнатися на сайті ТМ "Садочок" – promo.sadochok.ua та на сторіночці проекту на УББ.

УББ
31/03/17
12:59

"Якщо є надія врятувати життя – це треба робити!".

Українська Біржа Благодійності запускає соціальну кампанію про благодійність: "Ти можеш врятувати життя на ubb.org.ua". Ідея соціальної кампанії проста і складна водночас. На прикладі реальних людей ми хочемо показати, що добро може робити кожен. Що благодійність – це нескладно. Що робити добрі речі – це, передусім, важливо для кожного особисто. Виховувати в собі кращі риси не пізно ніколи: можна змалечку навчитися цьому на прикладі батьків, а можна самому прийти до благодійності вже у дорослому віці.

Наші герої – реальні особистості, які можуть нагадувати вам будь-кого зі знайомих, вони можуть зустрітися вам на робочій зустрічі чи у компанії друзів. Наші герої такі прості і такі близькі кожному з нас. Це люди, які вже сформували свій вектор добра у житті і рухаються в його напрямку.

Наша директор Ірина Гуцал ділиться емоціями від ролику: "Благодійність – це що? Зважене раціональне рішення чи емоціональний поштовх? Які емоції відчуває людина, котра допомагає іншим у скрутних життєвих обставинах? Чому це так важливо для кожного свідомого громадянина? У наших соціальних роликах ми намагалися дати відповідь на ці та інші питання. Довести, що кожна людина – унікальна, а благодійність – безмежна. Ми хочемо, щоб благодійність стала стилем життя кожного справжнього українця. Справжня допомога – та, що дарує відчуття співпричетності до дива та впевненості, що ти справді підтримав, здійснив мрію чи врятував життя на ubb.org.ua".

Ми безмежно дякуємо всім творцям цього дива та всім героям, які зробили цей ролик таким сильним та водночас зворушливим до сліз!